zaterdag 9 augustus 2008

(verplichte) Rustdag in de tour de Costa Rica

20080808_14Vandaag zouden we met twee paarden naar de waterval gaan. Helaas  werd ik (Peter) geveld door een verkoudheid met koorts. Alle energie werd uit me weggezogen dus geen paardje rijden vandaag. Na even navraag doen bij onze reisbegeleider Ineke blijkt dat we later ook nog prima paardrij gelegenheden tegen komen. Luna maar even gerustgesteld dat we ECHT nog gaan paardrijden. Wel lief hoor als je dochter voor je gaat zorgen door haar favoriete popje naast je neer te leggen zodat ik weer snel beter kan worden.

Vandaag hebben we dus voornamelijk rond ons appartement/huisje vertoeft wat niet echt vervelend is met de vulkaan op de achtergrond. Toen de lucht open trok 20080808_28konden wij de vulkaan in vol ornaat bewonderen. Regelmatig vliegen hier grote roofvogels voorbij, een soort gele specht en kolibris.

Luna heeft zich best vermaakt door te zwemmen met mama, Marjolijn en Tom, computerspelletjes, een kaarten schrijven naar opa en oma, tante Petra en de familie Ungerer en memory.

Nu aan het eind van de dag voel ik me gelukkig een stukje beter. Dat biedt perpectief voor morgen...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Arme Peter.... is 'ie pas 2 weken op reis en nu al ziek van de heimwee :)
Leuk om jullie zo te volgen. En er zijn al heel wat mooie foto's! Blijf genieten, dan blijf ik jullie volgen!
Grtjs,
Rutger

Anoniem zei

Arme Peter.... is 'ie pas 2 weken op reis en nu al ziek van de heimwee :)
Leuk om jullie zo te volgen. En er zijn al heel wat mooie foto's! Blijf genieten, dan blijf ik jullie volgen!
Grtjs,
Rutger