dinsdag 12 augustus 2008

Een paar zware dagen

11 augustus - Liberia

Dat was wel even schrikken hoor om met zoveel koorts overeind te komen en dan vervolgens gewoon om te vallen van de hitte stuwing. Er schieten allerlei enge gedachten door je hoofd. Zoals van die Nederlandse toeriste die in Afrika een soort ebolavirus oploopt enzo. Gelukkig was er snel een dokter ter plaatse die uitsluitsel gaf.  Ondertussen is het twee dagen later en sta ik helemaal stijf van de antibiotica, slijmoplossende middelen en paracetamol maar voel ik me een stuk beter. Wel heb ik een trauma opgelopen van Daan want die loopt me de hele dag achter na met een thermometer en bloeddrukmeter!

Ik moet wel even verellen dat ik enorm blij ben dat zij mij dag en nacht verpleegd heeft, alles verzorgd heeft om weer verder te reizen, Luna voor haar rekening heeft genomen etc. etc. Respect honey! Op dit soort momenten ben ik me heel bewust hoeveel ik van je hou.

20080811_24

Vandaag zijn we verder gereisd naar Liberia. De reis hier naartoe was prachtig met veel afwisselende landschappen. Morgen gaan we maar weer eens wat doen. 's Ochtends brengen we een bezoek aan Parque Nacional Rincon de la Vieja om 's middags weer een beetje te relaxen bij het zwembad.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Tjemig Peet, wat een verhaal. Ik hoop dat je er snel weer bovenop bent. En wat lief om Daan zo te prijzen (terecht!).
Grtjs, Rutger

Anoniem zei

Hallo Peet, Daan en Luna,

Na het toch wel goede nieuws van gisteren zijn we gerustgesteld en gaan we jullie belevenissen met veel interesse volgen.
Nu de Ungertjes ook weg zijn begint het toch wel vreemd aan te voelen, geen kinderen meer in de buurt. Veel plezier en zorg goed voor jezelf.
Dikke knuffeltjes aan Luna.

Liefs,
PaMa

Anoniem zei

dag schatjes, jeeemig ik dacht ff jullie blogs lezen en zien wat voor moois jullie nog hebben gezien... wat een beproeving en kan me de schrik voorstellen peet als je opstaat en weer wegzakt, in een tropisch oord niet wetende welk virusje eventueel binnen is geslopen.... Daan toppie, en super er achter te komen hoe sterk jullie als team zijn :-)))
In India zeggen ze dat je hele goede tijden tegemoet gaat als je begint met zo'n beproeving. Well, normaal zou ik zeggen 'bijgeloof!', maar toch wel fijne gedachte nu!!

En behalve de schrik ben ik superblij dat je er alweer een stuk bovenop bent Peet en dat Luna zo heerlijk aan het genieten is, en jullie in zo'n groep optrekken en iedereen zo meehelpt.
Heel veel liefs en tot gauw mails weer!!!
xxxx
Petra